Melodifestivalen, deltävling 2



Dags för deltävling 2. Och redan i första låten tänkte jag *det här gillar jag*. Det var Eric Saade.
Blev lite besviken på Highlights & MiSt låt. 2a chansen hade jag velat ha den på doc. Sen hittade jag en låt till jag fastnade för. Andreas Johnsons låt.

När alla låtar var klara så kände jag direkt vilka 2 låtar jag ville ha i finalen. Eric´s och Andreas. Eric var den jag fastna mer för. Highlights & MiSt hamnade nästan sist när röstningen var över. Även om jag inte var förvånad så var jag det ändå. Lite blandade känslor där. Eric blev den som hade fått mest röster. Han såg så shockad ut grabben och hans tjej (Molly Sanden) fick nån knäpp i publiken. Det förstår jag :)
Andreas fick den andra final platsen. Så denna gången gick rätt vidare till finalen, lätt :)

Blev lite förtjust i Andreas jacka oxå. Men jag tror inte den skulle kunna passa på vem som helst. Men Andreas bar upp den bra :)


 

Alexandresen
2010-02-16 @ 20:28:15
URL: http://alexandresen.blogg.se/

de va ju dåliga låtar, det blir bara sämre o sämre

Fotograf Annie
2010-02-16 @ 20:29:06
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Jag tycker inte att det var så många bra låtar med i deltävlingen.... Andreas Johnson och Eric Saade tillhörde de bättre. Jag gillade även Paulines.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0