I´m back

Jag är tillbakaaaa (som Magnus Carlsson sa)

Ja ni blev inte av med mig så länge ;)
Frukosten är uppäten, är färdig i badrummet. Hummern klipper Robert och sen ska hon göra sig i ordning. Vi ska ut på en lång promenad. Hur långt vet jag inte men det blir minst 1 mil i allafall.
Sen blir det wiifit i kväll. Körde det även i går. Hmm efter 9,5 tim resa så var jag ganska mör men jag körde ändå.
Mamma: Du åker till Göteborg för att träna. Du ska ju ha semester.
Sa hon i telen i går. Äääh ;)

Robert ja. Telen ringde förut. Han blev kallad på en arbetsinterjuv. Och det redan idag. Jätte kul :) Håller alla tummar att han får jobbet :)

Nu ska jag kolla lite andra sidor så vi hörs.
Annan tid men samma plats, tjiiiing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0