Herre min skapare

Jag åkte in till stan för jag tänkte gå på Lindex utförsäljning. Det skulle vara 50% på allt och kanske jag kunde hitta nått. Jag väntade på 4an men 14 kom först så jag tog den och det var tur. Då kom jag till stan 10 min tidigare och det var redan kö utanför affären. Klockan 10 skulle de öppna. När jag såg 4an komma åkande så vände jag på mig för att kolla kön. Ooops. Tur jag tog 14. Och tja det blev väll lite kaos när de öppnade. Man ska inte ha problem med trängsel när man är på sånt där. Och köerna till kassorna var skit långa. Lindex var väldigt dåliga på att skylta med att en kassa bara tog emot pengar och inte kort. Och de borde även haft fler kassor. De hade ju bytt lokal för detta. De kunde ha lånat in fler kassor men men.

Jag kollade in Bhar. Jag har svårt att hitta sånna som passar överallt på mig. I Sommras gjorde jag ett misstag och köpte en snygg BH och den verkade sitta bra men jag kollade ej jätte noga och köpte den. Det var ett misstag. Jag lär aldrig kunna ha den. Jag provade i allafall en massa BHar och jag som avskyr det ha ha. Och hittade bara en som var någolunda. Och jag kände att jag får väll ta den då för jag behöver en. Då när jag gått tillbaka me de andra så såg jag ett bord där det låg BHar i 3 olika färger och jag fastnade direkt för den ljusgröna och även den ljus lila/blå var fin. Jag provade dem. Den gröna satt perfekt och den lilablå satt oxå väldigt bra. Så jag tog båda.

Efter att ha hittat 2 BHar och en t-tröja så bestämde jag mig för att kolla sminket. Jag behövde nått fint rosa för mina kinder. Förr har jag letat efter sånna där kulor på affärer fasten jag inte ens visste om det fanns sånna i rosa. Och där hitta jag dem. Det fanns typ 2 eller 3 st kvar. Jag snappade fort åt mig en ask. Vilken tur jag hade. Skaffade även en liten vippa för den. Sen ställde jag mig en av de långa köerna. Det kändes som om den aldrig rörde sig. Sen fick jag av en slump veta att den kön bara tog pengar och jag hade gbara kort. Tack för den.

Utanför ringlade kön lång. Folk stod och frös men de fick inte komma in. Vakterna hindrade dem eftersom det var så mycket folk i affären. Tur jag var där när de öppnade. Jag bytte kö och fick stå skit länge. Säkert 1 timme. Fick väldigt ont i min svank men tillslut så. Sen gick jag för att möta pappa som hade ringt när jag provade BH. Han undrade om jag ville ha en liten handuk. Jag åt hos han i går och såg hans och gillade den och nu ville han köpa en till mig. Jag tackade såklart ja.
Appropå prova kläder. Provrummet var bara ett enda hörd. Alla tjejer stod och bytte om tillsammans. Kändes lite udda men det var lugnt för min del.

Och jag fick inte bara en handuk, utan 4 st. Det tackar jag för :) Tog 4 olika färger.
Här är 2 bilder. Bara att klicka på dem för att förstora dem. Nu ska jag gå och se Lets dance. Heja Matte och Cissi :)


 

Emma
2010-02-13 @ 01:35:32
URL: http://renovation.blogg.se/

ojoj gilla tröjan!! :D

Mikkis
2010-02-13 @ 16:03:05
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Ja vart matt i hela kroppen ju bara om att läsa om tumultet med rean, gud hur endel kan bete sej när de blir reor. Jepp ja vart o få upp en bild i huvudet typ av fruntimmer som rycker i samma klädesplagg osv

Mikkis
2010-02-14 @ 13:22:57
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

sv: Hihi ja vi retar pappa endel för hur han såg ut förr. Han fick ofta höra (om sommrarna då han vart super brun) att han såg ut som en turk o alla utlänningar tittade snett på han när han kom i nån nyare bil o hade blond tjej osv haha.

Anonym
2010-02-15 @ 21:22:48
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

"ja flera gånger" vadå? skrev väldigt många kommentarer hehe :P

Anonym
2010-02-16 @ 14:30:42
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

sv: jaså av en slump bara du eller? :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0