Brrrr

I morse så kollade jag hur kallt det var ute. 28 minus. Jag började frysa innan jag ens gick ut. Jag visste att det skulle vara kallare vid jobbet. Jäkla kallhål. Jag gissade på 30 minus.
Bussen var ovaligt full idag. Många som inte ville vara ute i kylan eller. Jag var nära på att missa nästa buss tack vare det men han i sista stund typ.
När jag åkte förbi sjukhuset så försökte jag se på deras termometer hur kallt det var men det var omöjligt att se ut genom fönstrett eftersom den var full med frost.
När jag kom in på jobbet så frågade jag hur kallt det var ute. 31 fick jag som svar. Jaha det förklarar varför jag fick värsta slaget i ansiktet av luften när jag klev av bussen.
Undra om det kommer vara lika i morgon.

När jag skulle hem så såg jag att Maria oxå precis hade slutat. Hon frågade om jag ville åka med henne in till stan. Klart jag ville. Så slapp jag stå ute i kylan och vänta på bussen. Snällt av henne :)
Tror det är 3e gången hon erbjuder mig att få åka med.
Väl inne i stan så skyndade jag mig in på kiosken för att köpa ett paket som ska till Finland och hade sedan turen att hinna med min buss hem. Den stod och väntade när jag kom ut från kiosken.

Min kropp var frusen så efter middagen var jag tvungen att krypa ner i ett varmt bad. Sedan kokade jag istället ;)
Nu däremot ska jag krypa ner i min sköna säng.
I morgon är det jobb och bodystep. Undra när jag kolar den här gången ;)
Mikkis
2010-02-02 @ 17:15:47
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Åh fy fan de va då inte liiiiiite kallt, ja som frös när vi hade -8 imorse ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0