POFF där blev det svart

Jag kröp ner i badkaret eftersom jag frös som en kamel på nordpolen. Lågg där och läste när allt plötsligt blev svart och tyst. Sen började jag höra människor. Mina grannar kanske. Måste vara en propp som gått. Jag lyckades ta mig upp i badkaret. Tog min mobil som jag ofta har med in när jag ska bada utifall nån ringer och lät den lysa så att jag hittade min ficklämpa som fortfarande låg i hallen efter att Linn var här. Jag pillade på mina proppar men inget hände. Då tittade jag ut genom fönstrett. Det var svart hos mina grannar. Det var svart överallt nästan. När jag började fundera på att tända ljus så började allt låta igen och det tändes. Vad hände?

En sak e säkert. Inte kul att ligga i badkaret när strömmen går. Det blir lixom svart då


Mikkis
2010-12-24 @ 01:08:37
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Hm nä då blir de lite väl skräckfilms upplevelse tycker ja.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0