Its alive

Datan lever igen. Broder var här och bytte ut en grej i datan. Dock startar datan om sig ibland. Men det får jag tåla. Den behöver lite nya delar. T ex mer minne men man får ta en sak i sänder :)
Den lever åtminstone :) Så nu får den bärbara vila ett tag. Det kan den behöva me tanke att jag ska ut och åka tåg om några veckor och med tanke hur SJ är så lär de där timmarna ( 7,5 tim ungefär) bli det dubbla. Näe inte så mycket men jag lär nog få sitta på tåget bra länge. Jag kommer ta med en pläd för jag vet med erfarenhet att det ibland e kallt på tågen. Och bäst att ta me matsäck för 2 pers istället för 1 utifall jag blir fast ett bra tag på tåget. Då lär jag behöva föda. Bäst att ta med bok oxå utifall strömmen går o datans batteri dör. Jag är förberred



Linn
2010-12-16 @ 09:46:24

hahahaha du är så rolig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0