Harry Potter

Var på bio i kväll med Elin och såg Harry Potter. Nu e ju sista boken uppdelad i 2 filmer så jag hoppas att det jag saknade i den här kommer i den andra filmen för annars blir jag sur. Men bortser man från det så var det en bra film. Inte den bästa Pooter filmen men bra. Så funderar ni på att se den så gör det :)


Voldemort tar över Trolldomsministeriet strax efter Bill Weasley och Fleur Delacours bröllop. Harry Potter tvingas fly och påbörja sitt uppdrag att tillsammans med Ron Weasley och Hermione Granger hitta resten av Voldemorts horrokruxer.


Maria
2010-12-07 @ 12:13:00
URL: http://seaver.blogg.se/

Jag ska se den på torsdag! :D

Får väl va där en timme innan och hoppas på att få biljetter!

Maria
2010-12-08 @ 08:59:20
URL: http://seaver.blogg.se/

Sv: Hade det gått så hade jag absolut bokat på nätet. Men jag bor på landet och här är det försten dit som gäller. Är det fullt så är det bara att vända i dörren och hoppas på att filmen kommer hit igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0