Dag 19 – Detta ångrar jag

Finns många saker jag ångrar men sakerna har ju även gjort att man lärt sig något. En av de nyaste grejerna e att jag inte sa upp vänskapen tidigare med min exkompis. Jag levde i en dröm att hon skulle ändra på sig. Att ens nämna till henne att hon borde det var som att släppa fram en tiger. Så man försökte mest undvika bråk. Men i allafall så tog jag tillslut steget och jag önskar att jag gjort det mycket tidigare.


Sen finns det en annan sak som jag allt mindre ångrar. Jag ångrar att jag inte tog risken o drog till Stockholm (Var typ 6 år sedan) den där gången när jag hade fått jobb där (hade dock ingenstans att bo) men hade jag tagit risken så kanske jag aldrig hade mött flera av mina vänner så jag tror att det nog var meningen att jag inte skulle dit då.

Vad jag menar med det sista e att vissa saker man ångrar länge kan i slutändan ändras till nått bra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0