Dag 15 – Mina drömmar

Alla har vi drömmar. Me tanke på hur svår min uppväxt var så drömde jag ofta för att kunna överleva. En dröm är att flytta till Stockholm. Det kommer jag att göra så fort jag är redo. Man ska inte stressa för då blir allt fel.
Såklart finns drömmen om en egen familj med man och barn. kommer det så kommer det. kommer det inte så. sen har jag en dröm där alla mina vänner mår bra. Är lyckliga. Samma med min familj.
Drömmen om vännerna och familjen kan inte jag styra. Kan bara finnas där för dem.

Sen finns en annan dröm. Att få spela in en skiva. Nej jag vill inte ut och turnera. Eller bli sångerska. Jag vill bara spela in en skiva med låtar jag gillar :) Jag älskar att sjunga och få göra det på en skiva vore nått extra. Oså göra sin egen framsida. Jag vet redan hur den ska se ut ;)

Drömma ska man. Vem vet. En dag kanske nån av dem slår in :)
Ingenting är omöjligt
Tiia
2010-12-18 @ 17:03:52
URL: http://hush.blogg.se/

Nej inget ar omojligt :-). Om jag lyckades flytta till London sa kan du flytta till Stocket :-). Det dar var nog den fulaste forkortningen pa Stockholm jag kunde komma pa.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0