Dag 11 – Mina syskon

Jag ett syskon. En bror. Min broder heter Tobias och blir 22 i januari. Han är en av de bästa sakerna som har hänt mig. Jag var 7,5 år när han föddes. Jag satt och tittade på Mora träsk när mamma o pappa åkte till BB o momme o moffa var där för att ta hand om mig. När pappa ringde och sa att jag fått en bror så sa jag "var det jag visste". Det var även jag som valde hans namn. Han är döpt efter en kille som gick i min klass på den tiden. Jag vet inte var han var adopterad ifrån. Korea kanske. Han är min brors motsatts. Mörka ögon, svart hår, kort (kanske 160), snea ögon. Min bror har mellanbrunt hår, blå ögon och är över 190 lång.

Jag tog hand om Tobbe. Han var mitt liv. Mitt ljus. Jag var väldigt mobbad men det fanns en som jag kände behövde mig. Han kom krypande i hallen när jag kom hem från skolan. Han tyckte om mig.
Såklart har vi bråkat. Jag har ett litet R på armen som bara syns om man vet att den finns efter att han slog med en penna där för många år sedan när vi var på semester.

Nu är han snart 22 år. Har körkort och bil. Tränar på gym flera gånger i veckan
(komiska e att den andra Tobias oxå tränar där), har tatuering, örpercing och jobbar med datorer. Min lillebror har växt upp.

Älskar dig broder <3

Cissi
2010-12-12 @ 20:07:58

Vad fint skrivet! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0