Problem mus

Min data bum (bum? mus ska det vara) har fått problem. Högra musknappen är svårtryckt. Det går ju men jag får ta i. Bara att köra hårt med fingret så musen blir medgörlig ;)

Appropå musar. Tobias har fått förlägning på jobbet. Året ut som jag förstått det rätt. Sen han dök upp på jobbet så tycker jag att det är roligare att gå dit. Vi kommer bra överens och har mysko humor båda två. Eller så är vi normala och alla andra... näe. Det är vi som ej är normala och vi vill inte vara det heller :P

Ska snart krypa ner i soffan och krya på mig. Jag vill vara så pass frisk på onsdag så jag kan gå på dansarobic. Jag hoppas att jag kommer gilla det för jag vill ha nån konditions grupp träning med på mitt tränings schema.
Dagen har segat sig fram idag eftersom jag har känt mig hängig. Har inte blivit mycket till bus med ungarna på jobbet. Jag köpte en glass på vägen hem och gud vad gott det var för halsen. Hela dagen har allt jag ätit smakat hemsk. Glassen var det första som smakade okej. Och den gjorde även gott för halsen en stund.

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0