Men grattis

Idag mår jag bättre från förskylningen så det första jag gjorde typ var att boka ett pass bodypump till på måndag. Men säg det som varar. Jag han med att diska och bädda ihop soffan (har haft den utbäddad så jag kunnat vila mysigt under kvällarna) innan huvudvärken kom men det ser ändå mycket bättre ut här hemma.
Huvudet känns liiite bättre nu så om det fortsätter det så, så borde jag hinna göra nått mer oxå.

I morgon drar jag 10 mil från Östersund med lite folk. Bland annat min mor och bror. Vi ska sova över i ett spökhus. Jag tror dock att det är uppriggat (Jag tror på andar) men det är ju en kul grej så ;)

Inget bra på tv i kväll. Ser fram emot när det händer saker mot helgerna igen. Idol börjar i september. Via idol har jag hittat flera jag gillar innom musiken.
Favorit 2004 = Tittade ej då
Favorit 2005 = Sebastian Karlsson. Lyssnar även numera på Ola och Måns
Favorit 2006 = Erik Segerstedt. Lyssnar även numera på Danny
Favorit 2007 = Mattias Andreasson
Favorit 2008 = Ingen (Gillade dock Erik Ljung men han kom inte med)
Favorit 2009 = Erik Grönwall
Fanns även tjejer jag gillade men eftersom de inte hamnade som nr 1 för mig den säsongen o jag inte hört nått om dem efteråt så kunde de ej vara med på denna listan. Men gör jag en lista för favo tjej o kille för varje år så :)

Men eftersom det inte är nått bra på tv i kväll så ska jag ta och kolla en film som jag låta av min kusin. Hide and seek. Nån av er som sett den? Vad tyckte ni?
Josefin
2010-08-29 @ 18:06:40
URL: http://msjoan.blogg.se/

Håller med på alla Idol-favoriter där! Tittade inte heller 2004..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0