Barbados på Fröjdholmen 3e juli

Tanken var att Erika skulle komma ner men det blev inte så, så jag drog till dansen själv. Jag han knappt in fören en kille som jag sett på lite olika danser kom fram till mig
Han: Jag såg dig på
Jag: Nej
Han: Jo
För er som inte fatta det där så var jag med på tv nån dag innan. Vet inte hur många gånger det där har gått i repris nu ha ha. Och jag fattade direkt vad han mena när han kom fram.

Jag dansade faktiskt den här kvällen. En tjej bjöd upp mig. Det var inte väntat. Hon sneglade lite på mig under kvällen och ville gärna sitta brevid mig. I dansen såg jag till att föra (det var bugg). Jag ville ha komandot. Det där lät ju bra oxå ;)

I allafall. Första gången jag såg Björn med Barbados var i Oviken. Samma ställe som denna kvällen. Det är några år sedan nu och om man gämnför hans scen sätt och nu så vilken jäkla skillnad. Nu tar han komandot över publiken utan problem.

PP borde sluta ge bort deras saker. Han brukar tydligen det och denna kvällen var inget undantag. En tjej fick en kepa och en kalender. De kommer förlora en del om han fortsätter att ge bort saker ur shopen istället för att ta betalt. Det positiva e i allafall att han inte går efter utseendet som så många killar skulle ha gjort.

Björn var lika mysig som vanligt. O Peter slog mig med en blombuket. Knäppo ;)
Alla myggen var på Peter.
Han: Jävla mygg
Jag: Välkommen till Jämtland
Han: jag älskar Jämtland *Ler stort*
Snacka om hel omvändning ha ha. Han ville även att jag skulle fota oss som han kunde lägga upp på sin facebook.
Efter en hel del kramar och en hel del snack med grabbsen så gick jag ut till bilen. Pappa hämtade mig. Det är en bra bit att åka så jag ville inte låta han vänta. Han brukar slå en pling när han typ e framme och då knallar jag ut. För det mesta ;)


jissis
2010-08-10 @ 00:16:53

En liten fundering är du en sån där Groupie eller va det heter... date, barbados och Magnus. Kan du inte skriva nåt om hur du ser på din idoldyrkan och varför du gennerellt inte dansar på dans och hur kommer de sig att du känner och hänger med dansbandskillar dom kan ju inte vara så mycket bättre än andra killar förutom att dom har en flicka på varje ställe och att dom älskar att bli beundrad.. Hur ser du på det Hopas du vågar svara på detta men de tror jag inte du törs

Maria Bredin
2010-08-12 @ 19:42:22
URL: http://mariachen.blogg.se/

Ha ha den var bra ;)

Jag hade svarat på det om du inte tatt med det där sista :P

Men vet att det finns många där ute som tror jag är en groupie men folk tror så mycket även om man säger hur det verkligen än. Huvudsaken är att jag och grabbarna vet hur det är :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0