Att avsky en artist

Även om man avskyr en artist så kan det finnas nån låt me artisten som man tycker att den här är inte så pjåkig. Och då menar jag inte bara själva låten utan oxå hur artisten gör den. Jag avskyr Carola men har ändå nån låt med henne på min spotify. Men det var inte hon som fick mig att skriva detta utan Anna Bergendal. Jag gillar inte alls hennes sett att göra sin melodifestival låt. Däremot så går det att lyssna på den med Date.
Nu har hon gjort en ny låt som går en hel del på radio rix och den gillar jag. Och anser att hon gör den bra.

Det gäller att våga ge artister man avskyr en chans. Många gör inte det.
Res på er folket. Ta er i kragen. Ta chansen. Vem vet. Ni kanske finner nått.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0