Ny tatuering

Idag var jag iväg och tatuerade mig. Jag mötte upp Elin utanför. Hon skulle följa med och fota lite var tanken.
Jag gillar både Pecka och Emil. Kunde inte låta bli att skratta åt dem.
Jag misstänkte att det skulle göra ont så jag var berred när Pecka satte igång. Och ja det gjorde ont.
Men vill man vara fin så får man lida pin.
Emil dök upp ibland för att kolla så Pecka skötte sig.
Emil: Går det bra?
Pecka: Nej
Jag: Heeey
Elin: *Skratt*

Mot slutet dök det upp en snubbe till. Trodde fan först att det var Aron. Men icke. Veta fan om han hade passat in där :P Han är mer en skogshuggare typ.

Nu är tatueringen inplastad och det ska sitta på tills i morgon.
Ska ta och slänga upp några bilder. Det kommer en ny bild sen när tatueringen har läkt.

     

   
Mikkis
2010-04-20 @ 17:31:48
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Niceeeeeeeeeeeeeeee! Snygg! Vill ja oxå tatuera mej igen. Skum ställning du fick va i när du gjorde den. När ja gjorde min på benet så fick ja ligga på sidan på en brits o oja mej xD För de gör ju ont lite ovanför fotknölen där.

Emma
2010-04-21 @ 18:54:26
URL: http://renovation.blogg.se/

mkt fin :)

Man ser en viss likhet med en viss annan ;) hehe



haha, jag fick sitta halvt på sidan o liksom vrida upp vaden uppåt xD hel skumt minst sagt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0