Mycket att göra

Blir mer att göra idag än jag tänkt. Planeringen var att jag även skulle fixa i morgon men det blir ändrade planer. Mamma undrade om jag hade lust att följa med upp till stugan. Jag blev lite sugen eftersom jag gillar att promenera på grusvägen där. Och att promenera till bron och tillbaka är en väldigt bra promenad.
11 i morgon ska jag vara klar.

Det jag måste göra först är att jobba med Date utskicket så det blir klart. Det går i första hand. Sen ska jag plugga körkort. Och om jag har tid och ork så ska jag fortsätta med klädkammaren. Klädkammaren kommer ta flera dagar eftersom jag ska vara väldigt noga. Ska rensa som aldrig förr.

Det har varit kanonväder i flera dagar nu. I morse regnade det doc men sen kom solen. Jag tog mig 1 timmes snabb promenad i det sköna vädret. Passade på att gå förbi affären på tillbaka vägen och köpa mjöl och tomat. Tänkte fixa min goda omelett i kväll. Tomat, bacon, ägg och mjölk. Mums :)
Det blir mitt lördagsmys.
Ärligt så är jag väldigt sugen på pizza och cola. Men man kan inte äta det så fort man blir sugen. Då växer man Och åt fel håll. Men isvatten har jag fixat :)

Funderar på att ta fram Tobbes data och kolla lite på rederiet medans jag äter middag. Jag lånade ju den förra helgen och den är fortfarande kvar här. Vi får se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0