Kanske ändå

Jag blev besviken när jag kände att jag inte kunde åka ner till Stockholm och se svenska versionen av Grease. Biljetterna är dyra oså ska man sen ta sig tur och retur till Stockholm, sova över osv. Det gick inte. 2 månader höll de på där nere och jag var lite sur men vad göra. Såg nyligen att det skulle bli en turne av detta i höst och att Sundsvall fanns med. jippi tills Sundsvall togs bort. Typiskt. Men då dök Timrå upp. Hmm vore lättare med Sundsvall men Timrå är mycket bättre än Stockholm ;) ochd et är inte så långt mellan Timrå och Sundsvall så :)
Nu är ju frågan om man får tag i en biljett. Har ej råd att köpa den nu. Den kostar lixom 600 spänn. Men finns det biljetter kvar den 18e maj och ekonomin inte har fått sig ett bakslag så kommer jag att boka. Någon som vill följa?

Det gäller at vara smart här. För tidigt att kolla tåg till o från timrå men jag kollade på kul o valde slutet av maj. På hemvägen tyckte sj att jag skulle åka först till söderhamn från timrå o sen till ösd och det kostade 690kr. Jag bara gapa. Då kolla jag först timrå till sundsvall och sen sundsvall till ösd. D kostar inte ens 200 spänn och jag är hemma samma tid så det är troligen samma tåg. 7 på morgonen men so what :) Sånt överlever man :) Även fast jag måste jobba samma dag.
SJ väljer inte den billigaste vägen men är någon förvånad?

Nathalie
2010-05-04 @ 13:52:53

Ska se den när den kommer till vänersborg =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0