Kanon

Känner att jag måste posta den här videon. Jag älskar låten och Jonas sjunger helt kanon.
Doc har jag aldrig sett han sjunga live. Får ta och snacka med hans syrra och höra om vad som händer.
Men med min tur så håller han väll sig neråt landet. En sak är säker. Jonas och hans band förtjänar att slå igenom :)
Det är föresten Jonas som har skrivit den här låten (kan hända att det är någon mer oxå). Sen gjorde han (kan vara nån mer där me) om den till svenska och gav den till Arvingarna. Engelska versionen är bäst men den svenska är oxå bra. Doc tror jag inte att Jonas skulle göra den svenska lika bra som han gör den engelska, medans Lasse passar bättre att göra den på svenska än på engelska. Ni fattar.

Killen som spelar huvudrollen i videon heter Johan och är en skit duktig fotograf.
Jag nämnde han här
http://mariachen.blogg.se/2010/march/foton.html
En väldigt trevlig prick. Sitter och kollar på en bild på han och mig.
Jag ser helt mysko ut så jag måste skratta. Och nej jag tänker inte ge er nöjet att se bilden.
Räcker att jag garvar :P

sara
2010-04-22 @ 18:00:33
URL: http://pguf.blogg.se/

hejhej.

Jag driver UF-företaget pärlgörenhet UF som säljer armband för välgörande ändamål t.ex. barncancerfonden.

Gå in på hemsidan www.pguf.blogg.se och se om det finns något armband som just nu är intresserad av.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0