En dag med bror

Jag ska snart krypa till sängs men tänkte blogga lite innan.

Tobbe och Sunniva hämtade mig på jobbet. De skulle åka dit över dagen och jag fick hänga på. Kändes skönt att få komma bort från stan några timmar och få umgås med bror. Vi umgås nästan aldrig. Vi skulle inte göra nått speciellt. Åka upp på berget med liften. Äta där uppe och sen åka till ett hotell och dricka kaffe.
Måste ge tummen ner för strippsen på bergstoppen. Men utsikten var toppen.
Tog några bilder, får se om jag kanske slänger upp någon i morgon om jag hinner.

Jag gillar hotellet. Det är så mysigt. Vi tog oss nått att dricka och snackade o snackade. Jag och Sunniva har samma humor och är "tyvärr" lika frispråkiga. Stackars bror om han umgås me oss ute bland folk och vi är på G ;) Efter en stund kände vi att vi nog måste röra på oss. Jag hade heldre mysigt ner i en av sofforna men vi kunde inte vara i Åre för länge. Toa besök innan hemfärd. De är ju en bit. Och jag tänte då fan inte sätta mg i en snöhög efter vägen :P

Vi inväntade broder oså drog vi mot utgången. Då ser jag ett bekant huvud. Emil? Sen såg jag Peter. Se på fan vilka som hade ramlat in. Mina grabbar i Date. De ska spela i Åre i kväll och ne jag är inte där.
Vilket gjorde killarna förvånade när jag sa att jag just skulle åka hem och skulle vara hemma i kväll. Måste skratta nu efteråt när jag tänker på minerna.
Lite prat, lite kramar innan vi 3 drog oss mot bilen.
Ärligt talat så hade jag inte förväntat mig att träffa dem men jag klagar inte.

Jag kände att jag gått för lite idag så jag hoppade av hemma hos mamma och promenerade hem därifrån. Kan påpeka att det småregnade men det sket jag i. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Och dåliga kläder var just vad jag hade då. Men jag skulle gå hem och därmed basta.
Var blöt när jag kom hem. Förvånande va ;). Hoppade in i duschen och duschade under 3 min (vadå snabb) och sen ner i soffan för att se top modell.

Men i morgon är en annan dag så nu drar jag mot sängen.

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0