Drömmar

I natt hade jag en mardröm. Nog för att jag inte gilla delen som handlade om mig men värsta delen var ju där en person jag bryr mig om var med. Vi har ingen kontakt numera. Vilket jag saknar. Vi har inte sagt upp kontakten eller så och vår sista möte slutade inte med gräl. Det blev bara såhär. Och jag tror inte att vi kommer ses igen. Vi hade typ samma humor. Han var en person jag tyckte om att umgås med. I vilket fall som helst så var han med i min dröm i natt. Jag mins bara den värsta delen av hans medverkan. Han blev förgiftad. Jag försökte hjälpa honom (mins inte hur bara) men Stina stoppade mig. I vilket fall som helst så fick jag se honom dö. Fy fan. Det var hemskt. När jag vaknade så hade jag fortfarande känslan av kroppen.
Man börjar fundera *hur mår han*, *vad gör han* osv.
Jag hoppas att han mår bra och är lycklig. Det är det enda som räknas.
Stina
2010-04-14 @ 21:30:36
URL: http://guchie.blogg.se/

mäh! va taskig ja va :(

Mikkis
2010-04-14 @ 21:36:34
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Usch för mardrömmar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0