Sicken dag

Vaknade när klockan ringde halv 7. Kände verkligen inte för att kliva upp.
08.05 gick tåget. Var tvungen att hoppa av i Ånge och byta till buss där.
Framme i Sundsvall så drog jag iväg på mötet. Givande möte :). Detta blir nervöst men kul.
Sen drog jag och Stina iväg och mötte upp Tiia och vi gick och åt. Blev tacos för mig.
Jag kommer se ut som en gurka snart så som jag får i mig gurka hela tiden.
Träffade även Maria idag. Mycket trevlig tjej som jag hoppas på att få träffa mer :)

17.54 gick tåget hem. Som tur var slapp jag byta på vägen. Jag gillar inte att åka tåg. Jag blir bland annat lätt åksjuk av tåg. Även idag. Och det har inte gått över än.
I allafall så var det tur att pappa hämta mig på stationen me tanke på den tunga lådan jag hade me mig hem. Jag är verkligen svag. Så nu slapp jag släpa d till en buss.

I morgon drar jag upp till stugan över dagen. Tobias hämtar mig 11.15 så jag får sova betydligt längre i morgon ;)
Tror det blir sängen här snart
Mulle
2009-09-22 @ 00:48:05

haha..."som jag får i mig gurka hela tiden"haha:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0