Ny chans?

Ja gud jag hoppas verkligen det. Jag snackar om dansbandskampen. Läste i dansbandsbloggen att på tisdag avslöjas det vilka som är med i årets dansbandskamp.

Nu är det så här. I förra säsongen var Date med. Men det gick åt skogen. Men det var inte Date´s fel. Så man tycker ju att SVT skulle ha gett dem en ny chans. Men fick de någon? Näe. Det var en aningen förvånande. Många såg som en självklarhet att Date skulle få en ny chans men SVT gav dem ingen.

Jag hoppas att SVT har tänkt på detta i år när de har valt ut banden. Att om de har sett Date på ansökningslistan även i år, att de tar med dem. För då får killarna en ny chans. En chans att visa hur de verkligen är. För jag kan säga att alla som inte hört dem förut och såg när de var med sist fick helt fel syn på killarna. Så det vore inte mer än rätt att de fick vara med i år igen.

Här är en artikel från förra säsongen. Tycker Gunilla har fel. Date skulle klart ha fått en ny chans eftersom felet ej var deras. Jag som har hört och sett framträdandet ute på danser till den här låten vet att de kan MYCKET bättre.
http://www.expressen.se/noje/1.1349915/date-det-var-svt-s-fel-att-vi-akte-ut

Kom igen SVT. Gör rätt nu :)
Jag håller alla tummar jag kan hitta


Mikkis
2009-09-12 @ 16:29:09
URL: http://musse83.blogg.se/

Jag hoppas oxå att de får en ny chans. De förtjänar de o de skulle hur lätt som helst kunna sopa banan tror ja (beroende på vilka fler som ställer upp)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0