Mysko

Hm ja vart ska jag börja.

När jag kom från jobbet idag så gör jag som jag brukar och genar över gräsmattan vid mitt hus. Då öppnar en tant sin ballkongdörr (hon bor längst ner på marken) och vill prata med mig. Hon undrar varför jag går över gräset. Hm vad är det för en fråga? Ja det går fortare sa jag. Då börjar hon gnälla. Nått i stil me att så mycket fortare går det inte och gräset blir utnött osv. Hm hallå tanten, jag går inte på din egendom och det finns ingen skylt om förbjudet att gå på gräset tänkte jag. Hon gav sig inte heller så jag suckade och knallade vidare. Jag kunde höra henne ända tills jag rundade hörnet. Jag förväntade mig nästan att hon skulle dyka upp i trappen oxå men det gjorde hon ej.

När jag kom hem fick jag en ny överaskning. Där låg en kattalog med en aningen porriga kläder / grejer. Hm hallå denna har jag inte beställt. Någon måste ha beställt den åt mig. Aja kanske kan vara bra att ha. Det är snart jul så kanske hittar jag nån julklapp där till nån
Stina/Kakan/PG/Guchie
2009-09-01 @ 19:57:43
URL: http://guchie.blogg.se/

Å den första du tänker på e jag :P Tack!

Tiia
2009-09-01 @ 20:44:15
URL: http://hush.blogg.se/

Jobbiga tant. Haha undrar vem dom porriga kläderna kom ifrån?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0