Minimum

Ja inte är det mycket träningsvärk jag känner idag. Lite i benen o rumpan men inte så farligt. Däremot så känner jag nått annat. Smärta i nederdelen av ryggen och i högra höften. Det är nått jag inte behöver nu. Det i ryggen har jag känt av lite från och till i några dagar. Jag hoppas den är puttväck till på lördag. Samma med höftsmärtan. Vill kunna koncentrera mig på mötet utan att känna smärta. Och sen ska man ju träffa Tiia oxå. Vill ju passa på när man ändå är i Sundsvall. Så jag, Tiia och Stina ska gå och äta tacos. Ska bli gott.

Stina har döpt mig till Molle. Så fort hon säger Molle så ser jag min vän Mollin framför mig. Hon kallas jämt för Molle. I början trodde jag hon hette det men jag hade fel. Hennes rätta namn är Mollin men jag kommer fortsätta att säga Molle. Det gör ju andra som känner henne. Apropå smeknamn så kallar Suzz mig för Majlis. Gud vad jag känner mig som 70 år då ha ha. Fast går inte ryggvärken över o jag behöver käpp så kanske d passar ;)

Var och åt middag hos pappa idag. Jag har inte ätit drottningsylt på hur många år som helst. Mums var det :)
Så nu sitter jag här mätt och belåten :)
Kolla gärna in www.emdtour.blogg.se och kolla nya layouten där. Stina har varit framme igen. Nästa gång ska jag försöka men frågan e om jag lyckas få till en lika bra som hon lyckas få till. Kanske hon har lust att lära ut lite knep. Jag har en liten ide till en men det är skillnad att ha en ide och att få till den.

Nej nu ska jag ta och kolla upp om jag har den där kudden som man kan värma och lägga på ryggen. Kanske hjälper på min rygg.

Tjing :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0