Friday

Tjo tjim

Jag använder sällan nagerlack. Eller snarare färgat nagerlack. Tänkte jag skulle göra d idag men insåg att de jag har e för gamla. Så när lönen kommer i slutet av månaden så tror jag att jag ska införskaffa nån färg.
Vilken färg tycker ni? :)
Den jag brukar använda annars är genomskinligt med glitter.

Var på körskolan idag. Det gick både ganska bra och mindre bra. Eller ganska bra? Den delen gick mer än ganska bra föresten. Jag fick beröm av min körlärare. Då blir man glad. Jag hade verkligen lagt på minnet det vi tränade förra gången. Tyvärr var det annat som gick sämre istället men det kan ju bero på att jag var så koncentrerad på det andra. Så nästa gång kanske jag kan sätta ihop dem ;)
Fick köra en helt annan bil idag oxå eftersom den andra har dött. Hmm lite trånga sätten i denna eller så har jag för stor röv :P Jag gillar däremot växelspaken i den här bilen. Den var skön att använda.
Efter körningen så satte jag mig vid datan på körskolan och gjorde ett test o skrev ut det jag måste plugga mer på. Ska ta och fixa det o åka dit en sväng nästa vecka o se om jag får bättre poäng då :)

Asså varje gång jag genar över gräset så kollar jag mot tantens ballkong utifall hon ska komma utfarande. Nej jag är inte rädd för henne och nej jag genar inte för att reta henne. Jag gör bara som jag alltid har gjort sedan jag flyttade hit. Däremot så undrar jag om den där biten mark som hon har planterat på tillhör henne.

Disken ligger i blöt, 2 tepåsar ligger i varmt vatten snart klar att dricka. Citron vatten i en tillbringare brevid mig och inte lång tid tills CSI börjar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0