Friday

Veckan är till ända kan man säga. Eller den var det redan i går för mig för jag är ledig idag. Men det betyder inte att jag sov ut i morse. Halv 9 stod jag på busshållsplatsen och väntade på bussen. Jag hade bestämt mig för att dra till gymmet och köra powerplate och sen lite kondition. Jag vet att det räcker med en omgång powerplate. Min instruktör sa att jag behöver absolut inte träna nått mer än det på ett träningspass för det tar så bra på hela kroppen. Men jag kände att jag ändå ville göra lite mer idag. När jag frågade om sladden i receptionen så sa hon att Jonas precis tagit den. Tack för det Jonas (Han är en annan av instruktörerna) så jag satte mig på en cykel medans han och hans elev körde powerplaten. Han fick syn på mig när jag klev av cykeln och jag lossas skälde på han för att han hade snott sladden. Så när jag stod på en skidåkar maskin så kom han och la sladden på maskinen. Ha ha tack du. Efter att ha kört mitt powerplate pass så tog jag en tripp på springbandet oxå. Svetten verkligen rann när jag klev av. Sen in i duschen och ut i bassängen för att simma 10 längder. Kändes som ett bra avslut med några få längder. Sen satt jag i bastun och myste.

Jag brukar skriva om idol eftersom det är ett av mina favo program. Visst kommer jag göra det i år med men inte så mycket här i denna blogg även om det kommer komma nått här med. Jag har startat en idol blogg som jag kommer (har redan börjat) skriva i. Kolla in den vet ja :)
http://www.mariasidolblogg.blogg.se

Tiia
2009-09-11 @ 15:04:39
URL: http://hush.blogg.se/

Du är så duktig som håller igång som du gör.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0