Körslaget

Uj uj vilken katastroff. Flera av körerna var usla i kväll. Den som var bäst var nog Pontares.
Men man får tänka på att det var första programmet. Nervositet kan ha gjort sitt bland annat. Så vi får se om de har bättrat sig tills nästa gång.

Det finns 2 st i årets körslag som jag har problem med. Amy Diamond och Caroline af ugglas.
Amy klarar jag i allafall av med inte ugglan. Jag föredrar ju fan till o med Larz kristerz snubben.
Apropå han ja. Hans kör var lätt sämst. Jag smsa Stina *Hjälp* när hans kör var. Jag fick som svar
*Du tog orden ur munnen på mig* och ändå var han den som fick mest poäng i kväll.
Men det är väll som med Peppe Eng. Han sög ju på dansgolvet men folk röstade på han för att ha han kvar att roa sig över.

Amys kör gjorde E.M.D.´s låt Baby Goodbye. Jag vet inte vad jag ska tycka ärligt talat.
Malin
2009-10-04 @ 19:08:07

hej. håller med om ugglas,usch ut med henne. Alltså dem gjorde inte E.M.Ds låt så jätte bra precis, men det var ju första programet så det blir nog bättre får man hoppas.:D

Team Andreas var bäst:D

ha de bra.kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0