Jaha

Jaha nu är det över. Den bästa sångaren i Date någonsin har lämnat bandet. Grymt härlig kille.
Ni som inte varit ut och lyssnat till han har missat något.




Gissa om jag var trött i morse. Sov skit dåligt i natt men det var bara att tvinga sig ur sängen i morse. Hälla i sig frukosten o dra till bussen. Jag läste fel på termometern i all hast. Jag läste 12 minus grader. En arbetskamrat berättade att d hade varit nollgradit vid henne vid 6 i morse. Hmmm undra om det råkade vara en prick mellan 1 och 2 ;) Tyckte väll att det inte var så kallt som 12 minus ha ha. Men nu börjar det bli kallt. Snöade ju i går men den är borta. Jag måste hitta mina långkallingar. Idag hade jag mössa o handskar, det behövdes.

Vet ni vad jag tycker om :) Människor som kollar upp om skitsnack stämmer istället för att tro på det som de hör. Ni som är sånna ska ta åt er nu :) Känn er duktiga eller hur jag ska uttrycka mig :)

Funderar om jag ska glo på Färjan sen. Jag borde i allafall ringa Stina och se om hon är pigg på lite jobb snack. Den saken har gått o blivit sjuk.

Tills nästa gång vi hörs, ta hand om varandra :)
Stina
2009-10-05 @ 20:06:16
URL: http://guchie.blogg.se/

sak? tack :P



Jag har lite huvudvärk.. prova ring efter färjan...

Jennie
2009-10-06 @ 17:37:48
URL: http://knawsebarn.blogg.se/

tack för svaret med "soff bilden"

Anonym
2009-10-07 @ 17:49:33

Är emd i kväll på tv3 klockan 20.00 ( 7 okt ) ?? skriv i emdtour blogg om dom är det !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0