Ingen humor

Vissa människor har ingen humor. Roger på rix morronzoo gjorde om en låt inför fotboll. Han retade upp några Albanier på grund av det. Snacka om att inte ha nån humor.

Nu tänker ni kanske att jag inte heller skulle bli glad om nån gjorde en låt om mig där de sjöng negativa saker.
Allt beror på anledningen till låten. Roger gjorde detta me humor och det har han sagt. Och hade d då varit en låt om mig så hade jag inte brytt mig. Jag kanske inte skulle ha gillat låten men jag skulle inte ha gått längre än att tänka *pucko* om ens det. Men jag kanske till o me skulle ha garvat.

Kom igen Albanier, ha lite humor. Han menade inget illa.
Här kan ni som ej har hört låten, lyssna på den

http://www.rixfm.com/webbradio/?type=audio&id=4823



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0