God morgon

Gääääääsp

Jag brukar inte sitta vid datan innan jag går till jobbet men idag var jag tvungen. I går kväll glömde jag skriva ut ett papper som ska skickas idag och sen skulle jag även beställa tågbiljetter till Stockholm i december och såklart kronglade SJ´s hemsida (vad ovanliiiiiigt). Så det var bara att dra sig ur sängen lite tidigare idag.
Men nu är det fixat i allafall.

Linn frågade vad det var för halloween kläder som jag köpt. Jag tänker inte visa dem här i bloggen fören efter festen men då kommer det upp lite festbilder så ni får se hela utstyrseln :)
Men kan säga att det är strumpbyxor med fladdermöss på och en klänning som går i svart och gul/guld :)
Jag ska vara vampyr för er som undrar.

Jag köpte en bok i går. Har inte kommit så långt än men än så länge är den bra :)
Det blev Andreas Carlsson´s bok

Nu ska jag ta och få i mig frukost innan det är dags att knalla till bussen


Maria
2009-10-20 @ 18:12:24
URL: http://seaver.blogg.se/

Jag ska också köpa Andreas bok. Där jag såg den i Gbg kostade den skjortan så fick vänta. Tråkigt men det får bli från nätet eller bara önska mig den när jag fyller år. :)

Men det låter ju bra att den verkar bra. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0