Ge mig

Ge mig en massör NUUUUU. Satan vad jag fick ont i nederdelen av ryggen. Satt och titta på idol när det slog till. Aj

I morse var jag uppe 07.15 fasten jag var ledig. Varför? Jo jag ville lyssna på rix morronzoo. Ett av mina favorit band var där och campade i deras kök ;)
De sov över där från i går till idag.

   

Date heter bandet och de är med i dansbandskampen i morgon. Heja heja :)

Satt som sagt och såg på idol. Min favorit var nära att åka ut men han klarade sig.
Har 4 st som jag gillar i år och 2 st jag gillar lite extra. Snacka om skillnad från förra året.

 

Nej tror fan jag tar och går och lägger mig.

Har ju 2 böcker jag läser samtidigt nu. Lyckat ;)
Twilight boken nr 2 som jag lånat av Stina. Och Andreas Carlsson´s bok.
Men det blir nog Twilight. Tänkte försöka läsa ut den innan Stina kommer nästa vecka så kan hon ta med bok nr 3 hit upp. Andreas boken brukar jag ta med i badkaret. Jag och Andreas badar ihop ;)
Men tänkte lägga mig och läsa lite, det var det jag skulle få fram.

Natti
Stina
2009-10-24 @ 02:21:29
URL: http://guchie.blogg.se/

Ja de e bara å hojt om ja ska ta med nästa bok :) Börjat läst om 1an jag bara för å uppdatera mig lite om va tusan som händer i boken.. har sett filmen för mycket så ja har bara dom minnena i huvet, men nu ska ja fixa lite bokminnen oxå :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0