Du måste skämta

Alltså nu får väll det ta o lägga av. Ni mins att jag blev bestulen. En av sakerna som togs var laddaren till min kamera. Jag skulle få Hummerns kamera eftersom det kändes onödigt att skaffa en ny laddare till min kamera då den kan lägga av när som helst (den är gammal och jag har ej råd med en ny) men kameran kom aldrig fram. Så det slutade me att jag införskaffade en ny laddare ändå. Letade som en idiot men en likadan laddare fanns inte. Men det fanns laddare som passade min kamera så tillslut beställde jag en sån. Kollade noga innan jag beställde så den verkligen passar min kamera. Jorå det ska den göra. Idag kom laddaren. Vilken tur tänkte jag eftersom jag behöver kameran till på torsdag och resten av veckan efter det. Men när jag skulle lägga i batteriet i laddaren så går det inte. Jag har försökt på flera olika vis men det går inte.

Har mailat suporten + ringt min bror. Han ska kolla det innan jag åker på torsdag.
Hoppas på svar från suporten snart. Det här är fan stört.

Jag börjar tro att nån sitter och kör häxkonster på mig.
Det sjuka är att jag kan faktiskt tänka mig en person för det.

Hoppas detta löser sig.
Jag fotar mycket och behöver min älskade kamera.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0