Det kommer att ändras

Ha ha fan. Bara för att jag inte har pengar nu så är tågbiljetterna skit billiga. Jag ska ju till Stockholm i december för att se Backstreet boys. Och det fanns en jätte billig biljett ner. Den hem kosta nått på 500 däremot men till och med det är billigare än vad det brukar vara. Men nu ska jag nog inte hem utan till Bollnäs o sen Ljusdal och hem därifrån. Och om jag räknade rätt så skulle jag till o me tjäna på att åka via Bollnäs, gå på dansen än att åka direkt hem ha ha. Biljett från Ljusdal var oxå billig. Och jag kan med säkerhet säga att biljetterna kommer vara svindyra när jag kan boka den 19e ;) Det är fan typiskt :P

Jaha nu kom den låten på radio oxå. TACK FÖR DEN
Maria
2009-10-09 @ 20:07:51
URL: http://seaver.blogg.se/

Har också fått mig tokigt billiga tågbiljetter när jag ska till Sthlm på BSB. Brukar ju kosta skjortan annars. Men inte klagar man nu inte. :P

Maria
2009-10-09 @ 23:13:20
URL: http://seaver.blogg.se/

Sv: Till BSB har jag sittplats. :) Vad har du?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0