Men lyckat

Jag han ju vara frisk länge oxå. jag var ju jäkligt förkyld nyligen och fick låta bli träningen (Ja pernilla jag lät bli den he he). Jag han träna 2 gånger den här veckan innan jag blev dålig igen. Lyckat lixom. Nu mår jag liiite bättre och hoppas på att jag ska bli så pass bra så jag kan dra till gymmet på måndag efter jobbet. jag vill inte riskera att bli sjuk igen eftersom jag ska till Göteborg på torsdag.
Jag träffar mina polare där nere för sällan. Senast jag träffade bland annat Emma och Emma var november förra året. Får även turen att träffa Mikkis som oxå ska till Göteborg. oså en del bekanta ska dit så kanske man springer på dem med :) Däremot så lär jag vara ganska död på tåget eftersom tåget går 06.00.

Jag har bestämt mig för att stänga ner min idol blogg. Jag har inte tid att lägga ner så mycket tid på den som den behöver och jag anser att om jag ska ha den så ska den vara bra oxå. Så det är lika bra att stänga ner den. Har inte skrivit i den på länge. Så jag lär fortsätta att skriva lite om idol här i bloggen i stället. Lika bra :)

I kväll är det dansbandsakampen. Mina 2 favo band i samma program. Date (rösta på dem) och E.M.D.
Nej E.M.D. ska inte stå sjunga dansband ;) De sitter i juryn i kväll.

Den förbaskade snön är tillbaka IGEN. tror det är 4e gången denna vinter nu. Okej det har inte kommit så mycket dessa gånger men ändå. Sist så höll jag ju på att åka åt helvete i en buss. Jag lär sitta på hellspänd på måndag när jag ska till jobbet. Men jag tror att denna snön som faller nu kommer att stanna tills det blir vår. Så stina ta med dig varma kläder när du kommer hit i slutet av november.

Nu ska jag ta och diska tänkte jag. Och invänta på att mamma ringer. Tänkte följa med henne och Tobias och handla. Men jag behöver inte handla så jag ska bara vara sällskap :)

Tjing
Stina
2009-11-14 @ 13:01:39
URL: http://guchie.blogg.se/

Lovar, å me min förkylning äre nog bäst ja packar på mig allt ja äger :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0