Läskigt

Jag kom hem från jobbet och mina ärenden och skulle låsa upp dörren. Men nyckeln gick inte att vrida åt det hållet. Mysko. Jag kollade i dörrspringan och ser att den är öppen. Men jag kunde ju inte låsa upp. När jag kom in så ser jag att gubbarna har varit här men det gör mig flyförbannad att de inte låste min ytterdörr efter sig. Och detta kommer att påpekas. Jag är glad att detta inte hände medans jag var i Göteborg. Då hade vad som helst kunnat hända.

Julklapparna som jag ska ha med mig är köpta. Ska bara slå in dem. Och har gjort packningslista så strax ska jag börja packa. Jag har inte börjat bli trött än och det är bäst jag packar innan det slår till.

Däremot så var bion stängd så jag kunde ej boka biljetterna så jag får fixa det via nätet sen när jag har packat

Bäst jag sätter igång
Stina
2009-11-18 @ 19:53:21
URL: http://guchie.blogg.se/

Ja inte glömma biljetterna :P

Tiia
2009-11-19 @ 14:27:58
URL: http://hush.blogg.se/

Slarvigt av gubbarna att lamna dorren olast.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0