Jag störs

av allt borrande. Men det är bara att försöka stänga av. Värre lär det bli när de kommer hit.
Jag skulle ha varit och tränat idag men hade glömt armbandet hemma. Och Cecilia hade typ tränat klart så då åkte jag hem istället. Tänkte se om jag kan göra nån nytta här.
Dammsuga vore ju en bra ide. men är det nån ide innan gubbarna har varit här. De lär ju gå in med skorna oså ska de borra.

I morgon ska jag köpa lite julklappar efter jobbet. För på torsdag åker jag till Göteborg. Det blir present till Emma, Hummern och Mikkis eftersom jag ska träffa dem alla där nere. Jag vet vad Hummern ska få oså kanske jag vet de andra 2 oxå. Men där är jag liiite mer osäker.

Nej om jag ska ta och sätta lite fart. Med min tur lär de väll dyka upp precis när jag ska äta middag ;)
Mikkis
2009-11-17 @ 21:33:53
URL: http://musse83.blogg.se/

Majja de e tanken som räknas o ja e ju pank så ja har ju tyvärr ingen present me mej nu =/ Alla mina slantar e till att överleva GBG.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0