Hepp

Uj uj det blev inte så mycket gjort som jag hoppades här hemma :/
Men badrummet är skinande rent nu. Har storskurat där inne. Så nu är det rent och luktar jätte gott där inne. Synd jag inte kunnat göra samma i de andra rummen innan Stina kommer men får fixa det till nyår istället. Hon får stå ut med röra denna gången oså får hon se en skinande ren lya som doftar härligt när hon kommer till nyår :) Ja det är synd om henne men hon får väll ha det rörigt hemma hos sig nångång när jag kommer då ;)
Det var inte så här jag planerade. Planerna var att ha storstädning här innan detta besök men jag har inte hunnit. Har inte varit hemma så jätte mycket o när man väl har kommit hem så har jag varit jätte trött.

Börjar fundera om jag borde ta med stövlarna till jobbet. Det regnar och är blött hela tiden och ingen snö så långt ögat kan nå. Regnkläderna e på jobbet men stövlarna är hemma. Än så länge har det gått bra men fortsätter det så här så.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan jag sover. I morgon ska jag upp lite tidigare så jag hinner duscha. Plus att jag börjar tidigare i morgon eftersom Stina kommer med tåget och jag ska hämta upp henne. Pappa hämtar mig på jobbet så går det fortare :) För vi har lite ärenden att fixa och då är det bra med bil :)

Nattelinatt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0