Göteborg

Nu är jag i Göteborg. Hummern är i duschen och Robban glor på tv. I morgon ska jag Hummern och Elin sticka i väg och gymma. Sen blir en tripp på stan innan jag och Hummern ska fixa oss inför kvällen. Magnus Carlssons återförening med Barbados. Det ser jag fram emot :)

Det känns som om jag fortfarande åker tåg. Så fort jag sitter ner så gungar det typ.
Men så har jag åkt tåg mellan 06.00 - 15.18 oxå. Skulle ha väntat 1 timme i Stockholm ungefär. 70 min om jag ska vara petig men såklart var vi sena till Stockholm. Utråkad var jag oxå. Blev mycket läsande och lyssnande på musik.

Nej jag tror jag gör Robert sällskap i soffan

Tjing
elin
2009-11-28 @ 21:47:29
URL: http://eilion.blogg.se/

ska du inte skriva mer om vistelsen i gbg??=p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0