Förkylning = Ta det lugnt

Planerna var att ha vattengympa i dag (den hårdare på djupt vatten) men jag blev förkyld i helgen och det har blivit värre. Och då är det ingen hitt att träna och absolut inte 2 dagar i rad. Jag har lixom bodypump inbokad i morgon. Så jag bokade av vattengympan. Oså får jag se hur jag mår i morgon. Jag vill ju lixom träna.
Och på torsdag är gymmet inplanerat.

I lördags så gick Date vidare i Dansbandskampen. Härligt. Synd bara att de inte fick mest röster för då hade de fått en guldstjärna till och det hade varit något. Jag hoppas de får en guldstjärna på lördag. Kom igen, rösta på Date :)

Pernilla
2009-11-03 @ 18:39:37
URL: http://pernillah.devote.se

Hey, du är alltid en pekpinne mot mig när jag är sjuk, så jag säger - ta det lugnt när du är förkyld och avboka all träning hela veckan och vila upp dig. Träningen tar ändå ingenting om du är sjuk. Ta en promenad eller två istället - frisk luft gör däremot susen ;)

Veronica <3
2009-11-04 @ 12:12:23
URL: http://verraan85.blogg.se/

Hej, allt ok med dig?=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0