...............

Vädret har verkligen gjort mig trött o matt. Jag borde ha varit klar med städningen nu men är inte ens halvvägs.
Har inte sett solen alls idag. Det har varit mörkt, regnit och blåsigt hela dagen typ. Vi har gäspat i kapp på jobbet. Att vädret kan påverka så jäkla mycket.

I morgon kommer Stina och jag borde ha varit klar med lite jobb grejer innan dess *suck*
men jag har inte orkat eller hunnit. Men hon lär ju duscha osv här så då får jag passa på att jobba då för allt ska vara klart på lördag morgon och då är det inte bara mitt jag menar utan även saker vi ska göra ihop.

Måste ta o sätta fart nu för sen ska jag ringa Stina och snacka lite jobb
angelica
2009-11-25 @ 22:12:01
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

sv. tack :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0