Dansbandskampen

Jag måste erkänna att jag satt och gapade i går när Torgny melins fick guldstjärnan. De var lätt näst sämst denna kvällen och de förstöre min favo rock låt. Även juryn tyckte att de skulle åka ut. Jag tror att Torgny melins fans blev oroliga när juryn var så pass emot bandet så de röstade som aldrig förr.
Hade jag fått välja så hade sannex och shake gått vidare.

Om det kommer en klubb på facebook som vill ha ut melins från dansbandskampen så går jag gärna med i den

Appropå dansbandskampen så ska jag iväg och se en i juryn i kväll. Magnus Carlsson ska vara i en kyrka utanför Gällö. Pappa, mamma, moster och jag ska dit. Jag gav moster biljetten som en för tidig julklapp eftersom hon älskar Magnus. Pappa ska hämta upp dem 16.30 så då borde han vara här typ 16.40.
19.00 börjar spelningen. Jag hoppas på en bra plats :)
Sandra
2009-11-30 @ 14:54:10
URL: http://zandraedlund.blogg.se/

Hejsan! Gick med i din klubb på facebook för magnus carlsson och hittade tillslut^^ Var och såg magnus julkonsert i fredags^^ Helt underbar:-D Vad tyckte du? Kramar från ett annat stort magnus fan:-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0