Sjuk

Jaha det var kört tillslut. Jag är sådan som kan jobba även när jag e dålig men denna gången var det kört. Jobbade i måndags men när jag vaknade på tisdagen så var jag som ja jag vet inte vad. Jag försökte gå till jobbet men när jag hade problem att ens ta mig ut i hallen så näe. Jag gav upp och tog telefonen och ringde jobbet. Optimist jolle så sa jag att jag säkert va tillbaka till onsdagen. Men i morse fick jag ringa och jaga jobbet igen. Det blev ett "vi syns nästa vecka"
Lika bra att stanna hemma och bli frisk. Annars lär det väll hoppa på mig igen om jag går och jobbar när jag inte frisknat till än. Ska ta och krypa till sängs. I morgon bitti slipper jag vakna tidigt för att ringa jobbet i allafall.
Natti
Tess
2009-05-14 @ 09:44:36
URL: http://fraggel.blogg.se/

Krya på dig! Själv har jag fått öronkatarr och är typ halvdöv!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0