Norge vann

Norge vann eurovison. Vad tycker jag om det? Helt okej faktiskt. Norge var ju så säkra på vinst att de redan hade bokat en arena för nästa år ha ha. Min favorit var storbritannien men jag hade norge på andra plats. För sverige gick det ungefär som vanligt. Inge vidare. Men det var en sån där låt så antingen hamnar man högt upp eller långt ner. Jag hade svårt att tänka ut en placering för sverige i år. Men det är bara att kämpa vidare. Man ska aldrig ge upp.

Jag tittade ju på Robinson oxå. Min favorit åkte ut :(
Nu blir det inte lika kul att titta.


Nu ska jag sova. Ska till stugan i morgon och hjälpa till. Ska passa på att låna moffas värmekudde och ha på ryggen oxå.

Natti
Anna
2009-05-17 @ 16:51:40
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

norge va bäst :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0