Längtar till juli

Såklart längtar jag till vissa saker som händer innan juli oxå men juli det är så mycket då.
Och nu hoppas jag verkligen att jag får min semester när jag vill ha den annars får jag muta människan eller nått ;)
Näe skämt och sido. Jag känner att något kommer att hända i juli. Hoppas på något bra då förståss ;)
Senast jag hade den känslan över nått så var det nått negativt ha ha. Nu efteråt kan man skratta åt det och tur att det inte blev värre för det hade d kunnat bli.

Och jag känner även på mig att nått bra kommer hända. Vet inte om det är i juli. Kan ju vara i juni oxå eller ännu tidigare. Och det kanske inte är värsta stora grejen heller men kan vara nått som jag tar till mig och verkligen uppskattar eller blir glad av. Ni fattar poängen. Även små saker kan göra värsta glädjen. Det märkte jag ju i september förra året. Mina kompisar hade aldrig sett mig sån (jag var väldigt glad, typ bubblade). Vissa va dem blev nog förfärade oxå ha ha. Inte på negativt sätt nurå, tror jag ;)

Nu ska jag vila lite framför vänner och sen fortsätta städa ur min bokhylla :)
Om jag tar mig ur stolen med den här träningsvärken



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0