I natt i natt

Detta skriver jag för Tiias skull. Hon tycker att folk bloggar för lite, hon vill ha något att läsa så bäst jag bloggar lite innan jag lägger mig :)

Tro det eller ej men jag lyssnar på jul musik just nu ha ha. Mina grannar lär väll tro att jag har fått spader om de hör musiken ;) Änglarna i snön dom gjorde jag till dig, tänder stjärnors ljus då du ler mot mig. Himmel i advent nu julens budskap sänt *sjunger*

Innan jag gick och lade mig i går så kände jag en liten lätt smärta i nederdelen av ryggen. Tänkte inte så mycket på det. men i morse när jag vaknade så kunde jag inte undgå att tänka på den. Fan vad ont. Nu är det mycket bättre även om det fortfarande finns kvar lite. Men nästan hela dagen hade jag problem. Det kändes bara någolunda bra om jag låg på ett specielt vis i soffan.

Nu är den här en ny jul igen, Himmlens alla stjärnor glittrar underbart *sjunger*
He det kom en ny låt ;) Jag kan lätt rekomendera Magnus Carlsson´s 2 jul plattor. Fast han beskriver dem som vinter plattor.

Min ena bokhylla ska bort. Den har 2 hyllor, 1 skåp, 2 lådor + ett barskåp. Jag använder typ aldrig barskåpet. Däremot så är jag en bokmal och alla mina böcker har ingen plats. Så jag har inhandlat en bokhylla från blocket. Ska städa ur min gamla och ställa dit den nya. Sen får vi se om jag kan få min gamla såld. Den nya är i mer ljus färg. Får se om jag kommer ihåg att fota nångång.

Tiia jag gissar att du sover nu men nu har du nått att läsa när du vaknar istället ;)

I morgon (eller idag kanske man ska säga eftersom klockan är över 00.00) så är det eurovison. Jag är mer för Robinson faktiskt även om jag även ska se på eurovision (missar bara 30 min). Jag får bläddra lite. Det är ingen jag har fastnat så jätte mycket för i år. Det finns ju en och annan som är helt okej. Jag brukar kunna gissa ganska bra ungefär vart Sverige ska hamna men i år vet jag faktiskt inte. Kan inte gissa alls. Den är en svår låt att placera. Norge har redan bokat arena för nästa år för de är så säkra på att de ska vinna. Tja deras låt e ju segertippad så vi får se.

En låt som jag har fastnat för är "Alltid leva" med Magnus Carlsson. Ni har kanske hört hans låt "Live forever"
Han gjorde även en ballad version av den. Sen gjorde han om ballad versionen till svenska. Jag gilla orginal versionen men inte den engelska ballad versionen. Däremot så har jag fallit för den svenska versionen. Så har ni typ spotify eller så, så leta upp den och lyssna :) Han översatte låten för att sjunga den på en väns bröllop. Sen blev det så att han även spelade in den.

Jag kommer alltid leva för så länge du mins så finns jag alltid med dig i evig tid. Jag kommer alltid leva för min tid är din. Jag finns där djupt innom dig i evighet.

Hm vi ses för sällan Tiia. Du ska inte med till Jättendal och se Date då? ;)
Parta med oss, mysa osv :)

Nu hoppas vi på att min rygg är bra i morgon. Då ska jag ta tag i bokhyllan och rensa den och inte ligga ner på golvet som jag fick göra idag ha ha. Nu ska jag hoppa i säng tänkte jag.

Natti :)

Tiia
2009-05-16 @ 13:09:55
URL: http://hush.blogg.se/

Tack så mycket snälla du :-D. Jag fick lite att läsa nu när jag klev upp :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0