Good morning

Good morning everyone. Maria is in the house.
Funderar på att hälla en hink vatten över Stina. Hon somnade om på 3 sekunder. Skulle ha varit uppe för 30 min sedan.
I morgon ska vi upp vid 6 tiden så då får hon minsan inte sova över ;)
Stina hade snackat med Tiia och Tiia tänkte följa i morgon. Hon bor ju i Sundsvall så :)
Jätte kul eftersom vi ses så sällan så då får vi passa på. Och vem vet hon kanske börjar digga Sebbe ;)
Annars så har hon i allafall fått umgås med oss.

Jag funderar på att hoppa in i duschen så att man blir klar utifall min bror ringer.
Just ja, jag borde nog slita upp Stina så hon inte står halvfärdig om Tobbe ringer. Vore ingen hitt. För jag har ingen aning när han kommer att ringa. Bara det att det är skvatt omöjligt att väcka Stina.

Appropå ringa. I går när vi åt middag så ringde min mobil. Kände inte alls igen nummret.
Jag: Maria
Han: Vart är du?
Jag: Hemma
Han: Har du flyttat?
Jag: Nej
Han: Då kommer jag
Det var Aron som jag knappt pratat med på det senaste åren och ännu mindre träffat. Han var i stan för jobb och passade på att träffa mig. Då blir man glad :)

Nej nu ska jag försöka väcka Stina.
Tjing
Stina
2009-05-29 @ 22:47:08

Heeey! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0