Aj aj aj och aj igen

Jag har haft buss problem idag. Ni vet hur det är att en dag kan allt som har med en och samma sak bara gå åt skogen. Idag var det bussar för mig. Först missa jag bussen till jobbet och då missa jag ju såklart buss nr 2 oxå. Så jag blev 15 min sen. Sket i rasten istället. Efter jobbet så skyndade jag mig så jag inte skulle missa bussen. Då var den sen. Men blä. Sen skulle jag på mitt första body pump pass. Man måste logga in minst 10 min innan passet börjar. Och ja jag missa ju såklart bussen. Stack fort som attan till Torvalla centrum där jag tog 6an. När det är 4 min kvar tills jag måste logga in så hoppar jag av bussen. Flåsande kommer jag in på badhuset. Tar mig in, byter om fort som fan. Fick knappt av mig kläderna för jag var så svettig. Kommer in i salen 1 min innan det ska starta typ. Berättar att jag är helt ny så hon förklarar vad som behövs efter jag berättat att jag är svag som fan.

Kan ju medela att jag kände mig död efteråt. Fick knappt av mig kläderna av 2 anledningar. Svettig och kroppen var typ död. La mig i soffan en stund och när jag skulle resa mig sen så var det inte lätt. Jag kan garantera att jag kommer att vakna med världens träningsvärk i morgon. Och nästa gång jag e där så lär jag tänka *varför utsätter jag mig för detta igen*.  Ha ha. Okej jag e svag som kokt spagetti nu men jag ska ju tränas upp :)
Mikkis
2009-05-20 @ 23:08:31
URL: http://musse83.blogg.se/

åh jösses man kan bli stressad o få ångest av mindre haha

Stina
2009-05-20 @ 23:49:33
URL: http://smdesign.blogg.se/

bodypump är kul! men fan ja kunna inte gå på 3 dar efter första passet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0