Tjo tjim

Har ni någongång varit med om att ni varit så spänd eller nervös för nått och när det är över och allt verkar ha gått bra så släpper allt och era händer börjar skaka. Det var jag med om nyligen. Jag kunde verkligen inte ha min hand still. Mina polare poängterade att min hand inte kunde sluta skaka. Att stå och hålla i nått och försöka hålla det still var ju skvatt omöjligt

Nu sitter jag och väntar på at mamma ska ringa och säga att de är på väg. Jag ska ut och åka med mor och bror. Ska bland annat kolla på nån ny blomma till min lya. E lite tomt i ett fönster sedan några blommor var tvungen att säga hej då. Tror inte de trivdes i det fönstrett. Jag måste börja kolla mina blommor om de trivs i just det fönstrett. Om inte så får jag placera om dem. Det är ju lixom olika varmt i alla fönster.

Nu ska jag gå ut i köket och ta mig ett stort kallt glas vatten. Blev plötsligt så jäkla törstig

Tjo :)
Stina
2009-03-27 @ 16:51:33
URL: http://ztiiina.blogg.se/

plantera om.. varför inte vara flytta krukan? :P

Maria Bredin
2009-03-27 @ 19:08:14
URL: http://mariachen.blogg.se/

Stina inte plantera, placera står det ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0