Sommartid

Inatt ska man vrida om klockan. Man skrattar nästan när man tittar ut och sen tänker sommartid. Ja vi har massor med snö. Men men vi går i allafall mot sommaren istället för från. Hade varit värre om vi skulle ha vridit till vintertid i natt.

Håller på och läser en bok som heter 14 år till salu.
Har bara läst några sidor och mår redan dåligt. Boken är en sann svensk historia.
Och tyvärr förekommer sånt här oftare än vi tror.
Jag återkommer med vad jag tyckte om boken när jag har läst ut den.

Funderar på att stänga av musiken (just nu är det Drink This Bottle Of Wine - Sebastian Karlsson) och gå och lägga mig. Har lite att göra i morgon innan katten kommer. Jag är snäll och ställer upp som kattvakt i några dagar. Kissen dyker upp i morgon någongång

Natti
Mikkis
2009-03-29 @ 04:42:38
URL: http://musse83.blogg.se/

Åh den boken vill ja läsa. Ja läste igår ut Såld... läs den sen säger ja bara :P Boken Smuts är bra med. Det är hemskt att läsa sånna böcker men spännande att få ta del av nåns liv på det sättet och se va stark människan kan vara. Okej Smuts är fiction men den är skriven på ett sätts så man tror den är sann när man läser den, kanske för att den utspelar sej i Stockholm... haha nu nappade du va :P ;)

Tiia
2009-03-29 @ 08:08:28
URL: http://hush.blogg.se/

Den boken vill jag också läsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0