SJ, värme, leta sommar, räkningar

Har nyss kommit hem från jobbet. Tog svängen förbi tågstationen för att fixa om mina biljetter. Ska till Sundsvall på torsdag men hemresan har ändrats. Har en stor känsla av att det blir lite sömn för mig den där natten eftersom bussen som jag och Tiia ska ta på morgonen på fredag går halv 6 har jag för mig. Hon ska iväg och jobba. Men ska försöka gå o lägga mig tidigare i kväll och gå upp tidigare i morgon och fortsätta så, så att jag kanske somnar tidigare än jag brukar natten hos Tiia :)

Jag måste komma ihåg att ringa körskolan innan jag åker och boka av en körning och boka in nya körningar

Nu är räkningarna betalda oxå. Det är varje månads nöje eller typ inte ;)
Men nu är det fixat i allafall så nu är det bara att sätta sig och vänta på de nya ;)

Idag är det varmt i solen men våren är ändå långt borta. Ett barn satte igång och grävde och sa att han letade efter sommaren. Säg till om du hittar den sa jag. Hittar han den så vill jag gärna ha en bit ;)

Nej nu ska jag ta nått att äta, sen har jag en del att pyssla med och jag måste sätta fart om jag ska hinna få något gjort :)

He detta inlägg blev ganska tråkigt märker jag. Aja ska väll ha sånna oxå ;)

Tjo tjim



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0